SİPARİŞ İPTALİ:
Yeni
verilen siparişin iptalini yapabilmeniz için siparişin kargoya verilmemiş
olması gerekmektedir.
SİPARİŞİN
TESLİMİ:
Siparişiniz kargo firmasına
eksiksiz bir şekilde ve kontrol edilmiş olarak teslim edilmektedir. Bu nedenle ürün teslimi
sırasında kargo görevlisi önünde paketin açılarak kontrol edilmesi müşteri
sorumluluğundadır. Eğer bir sorun varsa (eksik
ürün, hasarlı ürün gibi) lütfen kargo görevlisine durumu açık şekilde belirten
tutanak tutturunuz. Aksi taktirde sipariş eksiksiz ve sorunsuz olarak teslim edilmiş
sayılacak ve daha sonraki şikayetler dikkate alınmayacaktır.
SİPARİŞ TESLİM
SÜRESİ:
Siparişler İstanbul içine
ortalama 3 iş günü, İstanbul dışına
ortalama 5 iş günü içinde ulaşacaktır. Cuma günü 14:00 dan sonra verilen
siparişlerin çıkışı Pazartesi günü yapılmaktadır.
ÖDEME İADESİ:
Florame'den satın aldığınız ürünlerin para iadesi yapılmamaktadır. İade etmek istediğiniz ürünlerin değerinde başka ürün/ürünlerle
değişim yapabilirsiniz.
ÜRÜN İADESİ:
Almış olduğunuz ürünün
ambalajını açmadan, tahrip etmeden, bozmadan ve ürünü kullanmadan teslim
tarihinden itibaren otuz günlük süre içinde teslim aldığınız şekli ve faturası ile iade edebilirsiniz. Ürün iade talebinizi ürün iade formunu doldurarak belirtiniz. Formu
doldururken iade sebebini ve yerine almak istediğiniz ürünleri de
belirtmelisiniz. Şayet iade sebebiniz yetkililerce onaylanırsa, sonrasında iade
etmek istediğiniz ürün/ürünler faturasıyla kargoya verilmelidir. Daha sonrasında
almak istediğiniz ürünlerin- varsa fark ödemesi ve kargo masrafı
tarafınızca karşılandıktan sonra-
gönderimi yapılacaktır. İndirim ve kampanya ürünlerinde
hiç bir şekilde iade veya değişiklik yoktur. Yukarıda açıklanan durumlar
dışında hiçbir ürün iadesi kabul edilmeyecektir.
Hatırlatma,
Teslimat
sırasında tespit edilen kusurlu ürünlerin geri gönderimi sırasında teslimatı
yapan kargo firması(anlaşmalı firma olduğu için)tercih edilmelidir.